Wednesday, February 3, 2010

My Madu

hmmm..hmmmm..dan hmmmm..bile ckp psl madu..mmg sgt sensitif..ade yg x kesah..ade yg sgt2 kesah.but for this case..i dont mind..just dont mind, but not dont mind at all.sbb madu aku skang ni ialah seorang kereta.yeaaaaa! bf aku baru dpt keta baru die.jd attention die sudah terbahagi kepade 2.aku n keta! nak x nk..aku kene gak syg madu aku tu..yelah..duit bf aku gak..die kan mate duitan.kalo ape2 jd berkaitan gan harte beliau..aku yg jg mangse nnt.susah2.jadi..aku layankn aje. lgpon sng dah..die je amik aku kalo nk g mane2.xyah aku je nk amik die.huheuhe..pdn muke madu aku..kiss my hot ass!hauahauhauhauhauha.(gelak syaitan wanita).tp..dsbbkan aku da bole bau ape yg mungkin terjadi kalo madu aku ni da main peranan..jd aku amik precaution.aku da bncg awal2 gan bf aku.ape yg aku ckp?xde ape pon..cume..kata2ku membawa kepade maksud lbih kurg ini " kalo tbe2 lyn aku nk xnk,lbihkan kereta tu..prepare kuar duit byk nk bwk keta tu g berubat" muahahahahaha!yela..syg2 jugak kan..tp bole ke keta tu masak..mesra2..dgr n respon kpd mslh? asik nk kene mandikan adela.ngade2!huh.tp xpe..stakat ni..bf aku ok lg..xde wat mlsh serius pon. n dats y i love him so much!muahh muahh muahhh!

No comments:

Post a Comment