Sunday, December 28, 2008

kejadian elmo..

kalo x silap aku..ayah aku kot yg belikan patung elmo tu..patung ni ble ckp. bile gerakkan tgn kaki die and wat pose cm nk terbang..nnt die elmo tu ckp nk terbang..lebih kurang cmtu la kan. aku pon da lupe...lame sgt da mendek tu.ade satu malam tu..x mlm sgt la..senja..aku dok kt bilik sorg2. lupe lak tgh wat ape..tp pastu cm hujan..ade kilat2 la ni.sabung menyabung x igt punye!then.. aku lepak jela..wat bodo..smp la skali black out lak umah aku tu.umah aku tu mmg sensitip.kilat skit die sebok nk blackout2.dah blackout tu aku rilek la lagi kan.tak rase ape and x takut.dalam 3 minit aku lepak2 tu..skali dtg la kilat lg gan cahaye2 nye.pastu tbe2 lak patung elmo aku tu bercakap sindri! aku tekejut nk mampos, aku pon cabut dalam masa 3 saat!auhauauhu..takut giler time tu.tp bile da besar2 ni..aku terpikir gak..ntah2 kilat tu ade efek kt betri die ke ape ke.aku pon x sure la.aku anggap cm kesilapan teknikal gan kilat je.nk sedapkn ati sindrik la kate.huhuh..tp mmg cuak la.yela gelap2 tibe2 patung bunyik.cakap n gelak2.mate elmo tu x sparuh muke die lak kan.huhuh.. itu la kejadiannye sampai menyebabkan aku tngglkn patung tu kt umah lame aku.huhuhu :(

2 comments: