Sunday, December 28, 2008

semangat

baru2 wat blog ni..semangat la aku nk cite2 ni..dengan esaimen cobol yg sengal tu x siap2 lagik. aku sebok gan blog.tau dek partner aku nih..hbs kene maki gan beliau.huhuh..tp xpe.esok2 la aku wat. bukan aku malas nk wat..tp perasaan aku skang ni mmg tgh malas nih..hbstu cmne kan?hikhik.. alasan yg sgt tipikal tp rmai org setuju.ngehngeh.haihh!halamak..aku cm telupe lak nk tulis ape ni.. nih sume izwan nye psl la ni..psl aku smbil2 tu tgh ym gan izwan nih. p/s : izwan ni mmbe aku yg suke wat lawak2 bdo wlaupon di tepi jalan.itulah perangai beliau yg femes.kehkeh.maafin ya!iskk rase cm xle lak nk tulis lame2..psl kan..cm asik tekentut dr td..xle fokus lak.kehkeh..byk angin tol.. makan ape lak td kan.huhuh..xpe2..next time la utk next post..semangat da hilang pas kentut2. eheheheheh..jgn mare! :P

No comments:

Post a Comment